Stap 3
U gaat niet akkoord met de voorgestelde oplossing van de dienst klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis? Neem dan schriftelijk contact op met hetzij Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen), hetzij de Ombudsman van de Verzekeringen.
Echter, gelieve er rekening mee te houden dat deze stap enkel mogelijk is nadat u uw probleem hebt voorgelegd aan onze bevoegde interne diensten (zie stap 1 tot 2)
Betreft uw klacht een bankproduct?
OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II - Koning Albert II-laan 8, bus 2 - B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 545 77 70
e-mail : ombudsman@ombudsfin.be - web : www.ombudsfin.be
Betreft uw klacht een verzekeringsproduct?
Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare, 35 - 1000 Brussel
Tel. : +32 2 547 58 71 Fax : +32 2 547 59 75
e-mail : info@ombudsman-insurance.be - web : www.ombudsman-insurance.be
Ter info: Toezichthoudende autoriteit: FOD Economie, Algemene Directie Economische Inspectie
Tel.: 0800 120 33 (gratis nummer)
https://meldpunt.belgie.be/
Voor meer informatie betreffende het beheer van een klacht kunt u terecht op www.creditbrokers.bnpparibasfortis.be > Uw rechten > Dienst klachtenbeheer